سندرم روده تحریک پذیر و نفریت لوپوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفریت لوپوس توسط لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE)، که می تواند هر قسمتی از بدن را تحت تاثیر قرار ایجاد می شود. وقتی دستگاه گوارش درگیر است، سندرم روده تحریک پذیر (IBS) می تواند به راحتی تولید می شود. امروز، اجازه دهید در مورد IBS و نفریت لوپوس صحبت کنید.

سندرم روده تحریک پذیر چیست؟

IBS یک اختلال شایع عملکرد روده است، و می تواند علائم مختلف از جمله درد شکم، دل درد، نفخ، گاز، اسهال یا یبوست، بلغم در مدفوع، و غیره می شود. همه این را می دستگاه گوارش بیماران و اشتها تاثیر می گذارد.

هنگامی که بیماران خونریزی مقعدی، درد شکم رخ می دهد و یا بدتر در شب، و یا از دست دادن وزن، شما باید یک دکتر را ببینم.

چگونه نفریت لوپوس باعث سندرم روده تحریک پذیر؟

نفریت لوپوس یک بیماری خود ایمنی، که شده است، شروع به نفریت لوپوسی توسط سیستم ایمنی غیر طبیعی همراه است. برای کنترل این بیماری، بیماران اغلب به استروئید و یا سرکوب کننده سیستم ایمنی در حال اجرا را از طریق تضعیف سیستم ایمنی بدن بیماران. همه این عوامل را به نفریت لوپوس بیماران در معرض خطر بالای عفونت، به خصوص در دستگاه گوارش و دستگاه ادراری. اگر دستگاه گوارش است آلوده، 10٪ از این موارد تبدیل خواهد شد IBS.

علاوه بر این، ذخیره سازی ضایعات و استرس ذهنی ممکن است سندرم روده تحریک پذیر شوند.

درمان IBS در نفریت لوپوس

* تغییر در رژیم غذایی: پس از یادگیری در مورد عادات غذا خوردن از بیماران مورد نیاز برای به دور از مواد غذایی حساس، غذاهای مولد گاز، غذاهای پرچرب، و غیره بماند

* داروها: بسیاری از داروها می تواند کمک به تسکین بیماران IBS، اما دستور غذا باید در بیماران شرایط بیماری بستگی دارد. به عنوان مثال spasmolysis دستگاه گوارش پزشکی، مسهل، روان، پروبیوتیک روده، و غیره، معمولا استفاده می شود داروهایی که برای درمان IBS.

* درمان برای درمان نفریت لوپوسی: فقط اگر نفریت لوپوس است دوم از ریشه، می تواند بیماران از عوارض خود خلاص شوید. ترک یک پیام برای اطلاعات بیشتر در مورد این درمان ها است.

http://enfermedad-renal.com/la-nefritis-lupica/1966.html





:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس، سندرم روده تحریک پذیر، نفریت لوپوس درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: